1394-09-15 13:12
709
0
23946

منتظری : گلستان یکی از استان های پیش رو در حوزه عکس است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: استان گلستان یکی از استان های پیش رو در حوزه عکس شناخته شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ غلامرضا منتظری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، عصر روز گذشته(14 آذر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس سوگواره عاشورایی هیئت گفت: هنر عکس سرمایه گذاری بر روی چشم ها است.

وی با اشاره به آموزه های دینی، افزود: ما هر چقدر بر روی چشم ها سرمایه گذاری کنیم اثر تربیتی و آموزشی آن در جامعه بیشتر می شود.

منتظری با بیان اینکه با توجه به نهج البلاغه متوجه می شویم که بیشترین تاکید امام علی(علیه السلام) بر روی چشم ها است، اظهارداشت: هر عکس در سکوت خود فریاد است و می تواند دارای پیام های بسیاری باشد.

وی تصریح کرد: عکاسان ما در بین هنرمندان جزء بی ادعاترین افراد هستند و این در حالی است که فاخرترین کارها را در سطح جامعه ارائه می دهند اما هیچ گونه ادعای ندارند.

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: اگر ما بخواهیم نقش این مجموعه را در نقش آفرینی عرصه های انقلاب با دیگر هنرمندان مقایسه کنیم نقش بسیار ویژه ای را بر عهده داشته اند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در حوزه عکس یکی از استان های پیش رو است، افزود: توان این مجموعه سبب شده که آوازه شهرت هنری شان نه تنها در قلمرو جغرافیای سیاسی استان و ایران مورد توجه قرار گیرد بلکه فرا مرزی باشد.

منتظری اظهارداشت: با توجه به اینکه در حوزه بین المللی هنرمندان گلستانی صاحب نام و نشان هستند باید تلاش کرد هر روز  اسباب تکامل این تکنولوژی، صنعت و هنر را بیشتر از گذشته فراهم کرد./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.